Sund vardaglighet



Sakta börjar jag söka mig tillbaka till bloggvärlden. Med hösten klampar alltid en drös inspiration in, även om ni inte ska vänta er uppdateringar under kategorin hem och inredning. Namnet DesignPoint får dock hänga med för att det har blivit en del av mig.

Till en början kommer det här att bli så vardagligt det bara kan bli. Vardagligt på ett sunt sätt. Ni ska inte behöva läsa om allt jag gör eller ska/behöver göra. Inte heller om vad jag äter till middag varje dag eller vilka tider jag jobbar.
Sund vardaglighet kallar vi det tillsvidare.

Välkomna tillbaka!

Kommentarer
Postat av: TommyDaGreat

Middag kan vara jäkligt intressant ibland. Särskilt om det rör sig om företeelser såsom blodpudding eller dill.



Är Starletbloggen död nu eller? Jag blir förvirrad av alla dina bloggar och allt hoppande från och till dem :s

2009-09-28 @ 12:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0