Det händer inte mycket utan mus



På några veckor hinner man handla rätt många gånger eller hur? Jag har sällan handlingslistor eftersom jag i princip alltid handlar samma saker i samma ordning. Enkelt. De senaste veckorna har det dock dykt upp smålappar lite här och var: på bordet, i väskan, i plånboken, kalendern. Det står samma sak på alla lappar - BATTERIER!

I några veckor har jag alltså försökt handla batterier till datormusen. I några veckor har jag lyckats missa de där lapparna som ligger på ställen jag faktiskt inte kan missa. Jag tappar bort dem trots att jag ser dem. Antingen är jag bortskämd eller dum som tycker det är jobbigt att göra pilljobb i photoshop utan "riktig" mus!




Kommentarer
Postat av: moa<3

det är smart med komihåg lappar<3

2009-09-30 @ 09:27:25
URL: http://livetommoa.blogg.se/
Postat av: Nilla

Ständigt dessa batterier...

Jag bytte nyligen tillbaka till tangentbord med sladd så nu är det bara musen som behöver batterier. Ja, så är det ju kameran och barnens alla tvspelskontroller... suck :-)

2009-09-30 @ 11:04:22
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0