Färgsprakande nyheter från IKEA del 3

Har du missat del ett (1) och två (2)? Titta här och här!

Sista delen i mitt färgsprakande tema från IKEA. Här hittar ni enbart saker jag verkligen gillar och skulle kunna tänka mig att ha hemma!

Kul med skärbräden i andra färger än vitt!

Ett härligt matset för de små. Det är väl inte aktuellt för min del ännu förstås, men lika läckert för det!

Söta lådor man garanterat inte tappar bort. Snygg förvaring! Finns i olika storlekar!
    
Här har vi någonting jag absolut SKA ha! Underbara färger och snygga tunnor att ha som sop- eller tvättkorg. Kanske även som leksakslåda om man har såna liggandes överallt?

Självklart ska det vara matchande kanna till övrig inredning. Urläckert!

Det var allt från mitt färgsprakande tema. Återkommer med andra nyheter senare ;)

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Så fina saker! Tror jag ska ta mig en titt på skärbrädorna, kul att de finns i andra färger än vitt. Kram

2008-08-17 @ 14:13:46
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Solfjallet

Kolla in tävlingen som Solfjället Design

har på sin hemsida !



En riktigt snygg väggklocka som passar överallt.

Var med i tävlingen och vinn klockan till ett värde

av 799 kronor.



www.solfjallet.se

2009-03-14 @ 22:47:54
Postat av: Lina

Skärbrädorna var supersnygga! En röd och en svar blev jag sugen på! Mycket finare än de vanliga vita.

2009-03-15 @ 08:32:18
URL: http://tildaoinredning.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0