Utmaning

Jag snodde en utmaning av Mariakoden. Har jag något bättre för mig denna måndagskväll?

1. Hur gammal är du om fem år? 26 år
2. Vem var den sista du träffade? Min sambo, men bortsett från det var det min bror
3. Hur lång är du? 156 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Tokyo Drift
5. Vem ringde senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Ok, kommer via någon dag :) Till Roth
7. Vad är helgens planer? Jag ska bara vara och ta hand om mig själv och familjen
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag ringer helst
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? I lördags tror jag bestämt
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Ca 06.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, det har jag inte
14. Vilken är din favoritplats? Hemma i soffan :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Svårt, svårt.. Var som helst kan det vara egntligen om man t.ex. inte trivs med omgivningen eller miljön.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På Åland blir jag definitivt kvar, men hoppeligen har jag hus i en annan kommun!
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Min sambo som vanligt ;)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ingen är väl för ung för det, men inte äger jag några ;)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror lite på hur kallt jag har
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? Landskap?
24. Har du någon gång spytt på någon? Inte vad jag kan minnas
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Allt som oftast, men i perioder blir jag väldigt tillbakadragen
27. Vilken är din favoritglass? Oj.. Salmiak, lakrits, chokladnougat..
28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Det kan jag inte svara på egentligen. Jag tror man tänker om när man väl har så mycket pengar. Men hus tror jag absolut att jag skulle köpa.
29. Tycker du om kinamat? Aldrig ätit tror jag. Ja ris då förstås..
30. Tycker du om kaffe? Japp
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Japp
33. Kan du spela poker? Njae, inte är jag väl så haj på det
34. Tycker du om att mysa? Jag älskar att mysa!
35. Är du beroendemänniska? På ett sätt ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, min fd:s syster
37. Vill du ha barn? Absolut!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och en del finska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jajamensan
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool utan tvekan!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Helst skulle jag ju vilja spendera dem på hemmet och bilen, men riktigt så mycket finns inte till ;)
42. Äger du dyrbara smycken? Inte vad jag vet
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten
45. Vem är den roligaste människan du känner? Erik är utan tvekan en av de roligaste
46. Välj ett ärr på din kropp? Har inte så många, men ett i midjan efter att jag rasade i en glasdörr
47. Vad har du för ringsignal? Nomy - Cocaine
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? Haha, jadå ;)
49. Flirtar du mycket? Med Erik jo ;)
50. Var togs din profilbild? Hemma i vardagsrummet
51. Kan du byta olja på bilen? Yep
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej faktiskt inte
53. Vilken var den senaste boken du läste? Självkänsla nu om jag inte minns helt fel
54. Läser du dagstidningen? Ögnar igenom dem på jobbet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha, kan väl hoppa runt lite ibland
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Radio extrem, as usual
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min brors namn tror jag
59. När var du i kyrkan senast? Lucia
60. Vilka personer utmanar du? Vem som helst är välkommen att ta den :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0