Saknar ord



Jag är urless, verkligen. Vet inte om jag ska skratta, gråta eller skrika, så jag gör allt om vartannat för att verkligen visa hur less jag är. Fast vem visar jag det för när jag är ensam hemma?
Det är en så löjlig sak egentligen, men jag VANTRIVS verkligen i lägenheten. Jag går ständigt runt med ångest, en riktigt gnagande ångest lik den jag hade jämt och ständigt för ett år sen. Fattar inte hur jag kunde leva med det!
Fattar inte, fattar inte, fattar inte!

Inte ens kaffet smakar så länge jag befinner mig här. Jag äter ingenting, jag sover ingenting och jag är på dåligt humör heeeeeeeeeela tiden. Håller det för mig själv så gott det går dock! Allt det här pga en ynka liten lägenhet.

Kommentarer
Postat av: Vardagstugg

Hoppas det blir bättre snart..!



Hälsningar Annelie

2009-07-13 @ 14:39:05
URL: http://vardagstugg.blogspot.com
Postat av: Pinglan

Kan du inte se dig om efter ett annat boende? Kanske du hamnat dit där du inte trivs eller där du inte helt klart känner dig "hemma"?

Jag vet att det är tungt att göra förändring om man går med ångest. Är det flera faktorer som spelar in?



Önskar dig allt gott.

(H: från en som lever med en sambo som ätit mediciner många år) Men här är kärleken det starkaste.

Styrkekramar!!!!

2009-07-15 @ 07:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0