Jag tackar för mig!

Jag beundrar er som orkar hålla igång. Som hittar inspirationen och motivationen. Blir det aldrig krystade inlägg för er del? Inredning är totalt ointressant för mig just nu. Kanske är det avsaknaden av möjligheter som gör att jag bara vill spy på allt vad inredning heter. Sparar alla era inlägg på bloggkoll.. Kanske kikar in senare. Nu orkar jag inte!

Jag slutar blogga, men lägger inte ner. Vem vet.. Kanske jag hittar tillbaka när vi hittar en ny lägenhet som faktiskt ger oss möjligheter. Om inte annat gör jag väl det när vi skaffar hus! Då har man ju möjligheter minsann.

Vinkevink så länge!

Kommentarer
Postat av: Frida

Nämen vad trist! Detta har jag missat och sett först nu. Håller tummarna att du hittar inspirationen snart igen.

2009-09-15 @ 10:14:01
URL: http://husmusen.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-12 @ 22:36:39
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0