Utmaning

Det har varit tyst här igen. Jag har haft gäster från Sverige, så bloggen blev lite lidande. Nu har de farit och jag kan återigen ge bloggen lite liv. Jag kör igång med en utmaning jag fick av Sofie - att skriva ner fem saker jag ska göra under året och sedan utmana fem andra.
  1. Fortsätta jobba så bra med mig själv som jag hittills gjort - har kommit jättelångt på väg och uppnår snart mitt mål, att kunna uppskatta mig själv och vara ärlig mot mig själv i alla lägen
  2. Försöka ta mig en tur till IKEA - just det, jag har ju aldrig varit dit
  3. Gå en fotokurs om det ordnas till hösten - nu vill jag utveckla mina kunskaper
  4. Här lämnar jag tomt pga att jag inte kan avslöja en sak innan det är helt klart!
  5. Leva i nuet!
Jag utmanar ingen direkt. Varsågoda att ta den om ni så känner för det! Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Sofie/Syssla

Vad kul att du antog utmaningen :) Härligt att du gör såna personliga framsteg, jobbar själv på liknande punkter som rör personlig utveckling och stärkande självkänsla.



Roligt med fotokurs!

Ha det bra,

Kram, Sofie

2009-04-27 @ 11:14:06
URL: http://syssla.blogspot.com
Postat av: Karin

Punkt fyra låter spännande!

2009-04-28 @ 09:42:49
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Fina Matildas mamma

Har du aldrig varit på Ikea!? Du måste vara en av de få svenskar:-)

2009-05-01 @ 11:28:46
URL: http://www.finamatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0